منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 99547
تعداد مطالب : 255
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1






کانگ فو توآ21

کانگ فو توآ21

کانگ فو توآ21 به چه معناست؟
کانگ یعنی دانایی و فو به معنای طریقت و توآ=انشاء تن و روان

کانگ فو توآ21 دارای چند مایگاه می باشد.
دارای 7 مایگاه به نامهای:فیزیولوژی،پزشکی،روان شناسی،علوم و تاریخ،فلسفه ،روح و روان وذن

کانگ فو توآدارای چند تکنیک و خط می باشد؟
دارای 73هزار تکنیک ترکیب و عکس العمل سازی با 21 خط می باشد.

کانگ فو توآ از کدام کشور و توسط چه کسی بنیانگذاری شده است؟
از ایران با قدمت بیش از 4000 سال قبل از میلاد که در سال 48 توسط پرفسور ابراهیم میرزایی بصورت علمی فنی در ایران پایه گذاری شد.

کانگ فو توآ21 توسط چه کسی بنیانگذاری شد؟
توسط سرهنگ دکتر حاج احمد سلامی پیشکسوت کانگ فو توآی کشور،بنیانگذار دانشکده انشاء تن و روان،استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه

نبرد یا مبارزه در کانگ فو توآ21 به چه صورت است؟
در کانگ فو ما مسابقه نداریم بلکه مبارزه داریم مبارزات در اوتایمی که تا مرحله یک به سی و پنج نفر می رسد طوری که اجازه نمی دهد حریف در مرز او قرار گیرد. هدف مبارزه پاد افره آتش افروزان است که راه و رسم هماهنگی و همبستگی را نخواهند و فروغ اندیشه را بگسلند.مبارزه فقط در مقابل تجاوز و دفاع از انسانیت

همراه کیست؟
همراه کسی است که در طریقت دانایی گام بردارد برای خود سازی و خود شناسی و سالم سازی جسم و روح برای رسیدن به معنای واقعی خود

راهدان کیست؟
راهدان کسی است که راه طریقت را بشناسد و همراهان را هدایت نماید تا مسیر را بیابند.

راهدار کیست؟
راهدار کسی است که از راه طریقت دانایی نگهداری و راه طریقت دانایی را هموار می سازدتا راهدانان و همراهان مسیر را راحت تر دنبال کنند.

راهبان کیست؟
راهبان نگهبان و نظارت گر را ه طریقت دانایی می باشد که راه به بی راهه نرود و همیشه بیدار است.

راهبر کیست؟
راهبر کسی است که راه را می برد تا به مقصد واقعی برساند و به معنای هدایت گر است

مکان تمرینی طریقت چه نام دارد؟
مکان تمرینی ما در طریقت دانایی معبد نام دارد .همراه در معبد کانگ فو برای سالم سازی جسم و روح و هماهنگی تن و روان خود می کوشد و بدین منظور همراهان احترام خاصی به مکان تمرین خود دارند.

او تایمی به چه معناست؟
اوتایمی یک دایره سرخ است که در داخل آن دایره کوچک به رنگ سفید که مرکز یا هسته دایره می باشد قرار دارد.سفیدی رنگ دایره به معنای پاکی و قرمزی رنگ نشان خون انسانهاست که همه خونها یک رنگ است.ذهن من وتو فارغ از رنگ ها و نیرنگ هاست اگر آلودگی هست در اندیشه هاست.

قدرت در کانگ فو توآ برای چیست؟
در آماج کانگ فو قدرت آشتی است و انسانهای قدرتمند تجاوز گر نیستند بلکه هر چه ظلم وبیدادگری است در روح ضعیف انسانهاست.کانگ فو این راز را باز می کند و عدالتی هماهنگ بین جسم و روح به وجود می آورد.

فلسفه رکیما،شال و خط در کانگ فو چیست؟
رکیما نام شمشیر و تکنیکهای مربوط به آن است.شمشیر در طریقت دانایی پیام آور نور است نه خونچون تیغه شمشیر آغشته به خون شود حقایق دفن خواهد شد.اما پاکی شمشیر نور خورشید را انعکاس می دهد و تاریکی را نابود خواهد کرد.شال از دوران هخامنشی در ایران شروع شد و همه انبیا شال می بستند و از نظر فیزیولوژی یعنی آماده بودن از نظر علمی برای کنترل انرژی و از لحاظ فلسفه سه دور دور کمر بسته می شود به معنای پندار نیک در نهان،گفتار نیک در بیان و کردار نیک در عیان.خط مراحل ارتقا فنی همراهان است که بر سینه راست پیراهن او دوخته می شود و خط به معنای نوشتن تکنیکها در چینهای مغز برای به کار گیری نیروی فکری و موجی از تفکر مغز می باشد.

رنگ سیاه لباس همراهان طریقت دانایی به چه معناست؟
رنگ سیاه هیچ رنگی را در خود جز سفیدی و پاکی را قبول نمی کندو از لحاظ علمی درجه حرارت بدن را که همان انرژیاست کنترل می نمایدو لباس عزای جهل انسانی در کره ی زمین است.

فلسفه شالهای کانگ فو چیست؟
شال سفید به معنای صلح و پاکی و خامی است و رنگ سرخ آن نشانه خون سرخ است.شال سبز به معنای رویش و جوانه زدن است در فضای نیروهای فیزیکی تن.شال قهوه ای به معنای سوختن و پختگی در طریقت است.شال مشکی به معنای عبور از مرز تا ریکی ها ی زمان وخلق حرکات جدید بر مدار های هندسی تن.شال قرمز به معنای خون سرخ انسانهاست.و مرحله دکترا در دانشکده انشاء تن و روان می باشد.

چرا در طریقت دانایی به سر ضربه وارد نمی کنند؟
چون سر منبع انرژی و پایگاه تفکر انسانی است. و ضربه زدن به آن موجب قطع و اختلال امواج مغز و مدار های درونی آن می شود.

آیا کانگ فو توآتنها یک ورزش رزمی است؟
خیر کانگ فو توآ هنر رزمیدن و اجرای تکنیک های دست و پا نیست،هنر انسانیت است،هنر زیستن،منطقی اندیشیدن،منطقی گریستن به مسائل اجتماعی اقتصادی و سیاسی دوران است.

انسان کیست؟
انسان شاهکار هستی است و در حریم او همه چیز ناچیز است.اندیشه آدمی از واقعیت و پیوند دادن او با حقیقت است انسان شاهکار حقیقت است. انسان را باید در حریم معنویت جستجو کرد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: همراه طریقت دانایی تاريخ: سه شنبه 9 آبان 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

با سلام وعرض خوش آمدگويي خدمت همراهان و دوستان عزیز امیدوارم از مطالب وبلاگ استفاده و خوشتون اومده باشه .از شما میخوام نظرات انتقادات و پیشنهاداتتونو برامون ارسال کنید ممنون میشیم ما را همراهی کنید توآ سبک جهانی کانگ فوتوآ-21 با بهره گیری از روشهای علمی و عملی هفت مایگاه تکاملی(توآ-21)

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to toa21shahinshahr.LoxBlog.Com | Template By: h.tarrah